YOKOの歳時記

気候クライシスで全地球規模で滅亡の危機に瀕しているのに、いまだに武力で他国を蹂躙するもの、その尻馬に乗って平和な世界を、人類の理想を打ち壊そうとする輩。これらの愚行を絶対に許すな!日本国憲法・第9条を守れ!地球を絶滅の淵に追いやる核・原発反対! 大長今 日々の記録 語学学習 https://www.youtube.com/channel/UCL0fR1Bq0ZjZSEGaI2-hz7A/

I Will Always Love You Whitney Houston

イメージ 1

I Will Always Love You

Music and lyrics  Dolly Parton

Song Whitney Houston
Our diva forever!

12/02/14 remke
YOKO(ハングル・日本語訳)

動画→
 https://photos.google.com/album/AF1QipPTBC6AcSZ3AHQ3rMzrp9VIcDo845VJopa_71U/photo/AF1QipMEsX44oY7k73LIGmxHLe-b4koUQBlp8rqKRa8

If I should stay,
もし私が このままあなたの側にいたら
내가 이대로 그대 곁에 있으면

I would only be in your way.
私はあなたの邪魔になるだけ
난 그대의 방해가 될 뿐이니까

So I'll go, but I know,
だから私は行きます。だけど私は知っているわ
그래서 난 가요. 그래도 난 알아요.

I'll think of you every step of the way.
私はこの道の一歩一歩を いつもあなたを思い続けるでしょう
난 이 길의 한발 한발 언제나까지나 그댈 생각하겠지요.

And I will always love you.
そして 私はあなたを いつも愛しています
그리고 난 그댈 언제나 사랑해요.

I will always love you.
私はあなたを いつまでも愛し続けることでしょう
난 그댈 계속 언제까지나 사랑할께요.

You, my darling, you, hmm…
あなた 愛しい人 あなた…
그대, 나의 사랑한 사람, 그대..


Bitter, sweet memories
苦くて甘い記憶
씁쓸하고 달콤한 기억을

that is all I'm taking with me.
すべて私が持って行きますね
모두 내가 가지고 나가요.

So goodbye. Please don't cry.
もうお別れします どうぞ泣かないで
이제 떠나가요. 부디 울지 말아요.

We both know I'm not what you, you need.
知っている筈だわ 私があなたに相応しくないということを
우린 알고 있어요, 내가 그대에 어울리지 않아요.

And I will always love you.
そして 私はあなたをいつも愛しています
그리고 난 그댈 언제나 사랑해요.

I will always love you.
私はあなたを いつまでも愛し続けることでしょう
난 그댈 계속 언제까지나 사랑할께요.

I hope life treats you kind
あなたの人生が穏やかなものでありますように
부디 그대 인생이 온화하다는 것을!

And I hope you have all you've dreamed of.
あなたの夢がすべて叶えられますように
부디 그대의 꿈이 모두 실현되도록.

And I wish to you, joy and happiness.
そして願います あなたに喜びと幸せがありますように
난 바래요 그대에게 기쁨과 행복하시기를.

But above all this, I wish you love.
でもそれ以上に あなたの愛を祈ります
그러나 그 이상으로 그대 사랑을 바래요.

And I will always love you.
そして 私はあなたをいつも愛し続ています
그리고 난 그댈 언제나 사랑해요.


I will always love you.
私はあなたを いつまでも愛し続けることでしょう
난 그댈 계속 언제까지나 사랑할께요.






I, I will always love you.
私は 私はあなたを いつまでも愛し続けることでしょう
난, 난 그댈 계속 언제까지나 사랑할께요.

You darling, I love you.
あなた 愛しい人 愛しています
그대, 나의 사랑한 사람, 사랑해요.

Ooh! I'll always, I'll always love you.
おお 私はいつも 私はあなたを いつまでも愛し続けるでしょう
어어, 난 언제나, 난 그댈 계속 언제까지나 사랑할께요.